Ancak tartışma uzun sürmedi. Bankların uygun olmayan bir noktaya yerleştirildiğinin anlaşılması üzerine ekipler aynı gün içerisinde harekete geçti. Yerlerinden sökülen iki bank, yeni otobüs durağının bulunduğu noktaya taşınarak yeniden monte edildi.

Öte yandan bölgede dikkat çeken bir başka konu ise yeni otobüs durağında gölgelik bulunmaması oldu. Yaz aylarında güneş altında beklemek istemeyen bazı vatandaşların, bu nedenle eski durağın bulunduğu noktada beklemeyi tercih ettiği gözleniyor. Özellikle sağlık yerleşkesine gelen yaşlılar ve hasta yakınları için gölgelikli bir bekleme alanının daha konforlu olacağı ifade ediliyor.

Bankların yeni durağın yanına taşınmasıyla birlikte bekleme alanının işlevselliği artırılmış olsa da, vatandaşlar yeni durağa gölgelik eklenmesinin bölgedeki önemli bir ihtiyacı karşılayacağını düşünüyor. Böylece hem toplu taşıma kullanıcıları daha rahat bekleyebilecek hem de durağın kullanımının artabileceği değerlendiriliyor.

Haber: H. Murat Taner





