Büyükkarıştıran Belediye Başkanı Ertuğrul Çamlıca, belediyede staj dönemini başarıyla tamamlayan stajyer personeli, çalışma arkadaşlarıyla birlikte düzenlenen veda programında uğurladı. Program kapsamında pasta kesilerek stajyerin belediyeye sunduğu katkılar dolayısıyla teşekkür edildi.

Başkan Çevikbaş Sınır Ötesi İş Birliği Toplantısına Katıldı
Başkan Çevikbaş Sınır Ötesi İş Birliği Toplantısına Katıldı
İçeriği Görüntüle

Başkan Çamlıca, staj süresi boyunca gösterdiği özveri, çalışkanlığı ve kuruma sağladığı katkılar nedeniyle stajyer personele teşekkür etti. Gençlerin mesleki gelişimlerine katkı sunan staj programlarının önemine dikkat çeken Başkan Çamlıca, edinilen deneyimlerin gelecekteki meslek hayatına önemli katkılar sağlayacağını ifade etti.

Başkan Çamlıca, stajyer personele eğitim ve meslek hayatında başarılar dileyerek yolunun ve bahtının açık olmasını temenni etti. Program, iyi dileklerin paylaşılması ve hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi.

Kaynak: Haber Merkezi