Kaynarca Belediye Başkanı Neşe Çevikbaş, Edirne’de gerçekleştirilen 2028-2034 Interreg IPA Bulgaristan-Türkiye Sınır Ötesi İş Birliği Programı Kamuoyu Danışma Süreci Toplantısı'na katıldı. Toplantıda, bölgenin kalkınmasına katkı sağlayacak proje ve iş birliği imkanları ele alındı.

Lavanta tarlasında mor renkli karne sevinci
Lavanta tarlasında mor renkli karne sevinci
İçeriği Görüntüle

Başkan Çevikbaş, toplantı kapsamında bölgenin ihtiyaçları, kalkınma öncelikleri ve geleceğe yönelik proje fikirleri üzerine gerçekleştirilen istişarelerde görüşlerini paylaşma fırsatı bulduklarını belirtti. Sınır ötesi iş birliğinin geliştirilmesine yönelik değerlendirmelerin yapıldığı toplantıda, ortak çalışma alanları da masaya yatırıldı.

Başkan Çevikbaş, 2028-2034 dönemini kapsayan programın bölgenin sosyal ve ekonomik gelişimine katkı sunmasını temenni ederek, sınır ötesi iş birliğini güçlendirecek çalışmaların hayırlı sonuçlar doğurmasını diledi.

Kaynak: Haber Merkezi