İğneada Belediye Başkanı Altuğ Erdem, Kurban Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda bayramların birlik, beraberlik ve paylaşmanın en güçlü şekilde yaşandığı özel günler olduğunu ifade etti. Başkan Erdem, aynı sofranın bereketini, aynı duanın huzurunu ve bayram sevincini vatandaşlarla birlikte paylaşmanın büyük mutluluk olduğunu belirtti.
Bayramın manevi atmosferinde hemşehrileriyle bir araya gelmenin kendileri için ayrı bir anlam taşıdığını vurgulayan Başkan Erdem, büyüklerin hayır dualarını almanın ve çocukların bayram sevincine ortak olmanın toplumsal birlik açısından önemli olduğunu kaydetti. Dayanışma ve kardeşlik duygularının güçlendiği Kurban Bayramı’nın, gönüllerin birleşmesine vesile olan müstesna zamanlardan biri olduğunu ifade etti.
Mesajında tüm vatandaşların Kurban Bayramı’nı kutlayan Başkan Erdem, bayramın sağlık, huzur ve bereket getirmesi temennisinde bulundu. Erdem, paylaşmanın ve dayanışmanın en güzel örneklerinin yaşandığı nice bayramlara ulaşılması dileğinde bulundu.




