Vize İlçe Millî Eğitim Müdürü Recep Akdemir, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla öğrenci, öğretmen ve velilere yönelik bir mesaj yayımladı. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin rehberliğinde tamamlanan eğitim-öğretim yılının ardından tüm eğitim paydaşlarına teşekkür eden Akdemir, öğrencilerin bilgiyle birlikte değer, beceri ve karakter yönünden gelişimine katkı sunan öğretmenleri, velileri ve eğitim camiasını başarılarından dolayı tebrik etti.
Müdür Akdemir, yayımladığı mesajında şu ifadeleri kullandı: “Değerli Meslektaşlarım, Kıymetli Veliler, Sevgili Öğrenciler,
2025-2026 eğitim-öğretim yılını Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin rehberliğinde tamamlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Öğrencilerimizin bilgiyle birlikte değer, beceri ve karakter yönünden gelişimine katkı sunan tüm eğitim paydaşlarımıza teşekkür ediyor, başarılarından dolayı tebrik ediyorum.
Sevgili Öğrenciler,
Karne sadece notları değil; yıl boyunca gösterdiğiniz gayreti, azmi ve gelişimi de yansıtır. Tatilinizi dinlenerek, kitap okuyarak ve yeni deneyimler kazanarak değerlendirmenizi tavsiye ediyorum. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin hedeflediği; düşünen, araştıran, üreten ve değerlerine bağlı bireyler olarak geleceğe yürüyeceğinize inanıyorum.
Değerli Veliler,
Her çocuğumuz biriciktir. Karneleri bir sonuç değil, gelişim sürecinin bir parçası olarak değerlendirelim. Çocuklarımızın yanında olduğunuz ve eğitim süreçlerine katkı sunduğunuz için teşekkür ediyorum.
Kıymetli Öğretmenlerimiz,
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda öğrencilerimizin akademik gelişimlerinin yanı sıra milli ve manevi değerlerle yetişmelerine rehberlik ettiniz. Özverili çalışmalarınız ve emekleriniz için teşekkür ediyorum.
Tüm eğitim camiamıza sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili diliyor; yeni eğitim-öğretim yılında aynı heyecan ve umutla buluşmayı temenni ediyorum.”





