Pınarhisar Kaymakamı Enver Özderin, Pınarhisar’daki görev süresini tamamlayarak tayini çıkan İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Sinan Kubat’ı makamında kabul etti. Gerçekleşen kabulde, ilçede yürütülen çalışmalar ve görev sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu.
Kaymakam Özderin, Üsteğmen Kubat’a Pınarhisar’da görev yaptığı süre boyunca ilçeye sunduğu hizmetler dolayısıyla teşekkür etti. Kamu düzeni ve güvenliğinin sağlanmasına yönelik yürüttüğü çalışmalardan dolayı memnuniyetini dile getiren Kaymakam Özderin, özverili hizmetleri için kendisine teşekkürlerini iletti.
Kaymakam Özderin, tayini dolayısıyla Üsteğmen Kubat’a yeni görev yerinde başarılar dileyerek hayırlı olması temennisinde bulundu. Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin paylaşılmasının ardından sona erdi.




