Kırklareli Taekwondo İl Temsilcisi, Milli Takım Antrenörü ve SEM Antrenörü Gökhan Yeşil, T.C. Gençlik ve Spor Bakanlığı ile Türkiye Taekwondo Federasyonu iş birliğinde düzenlenen Sporcu Eğitim Merkezleri (SEM) Taekwondo Gelişim Kampı ve Türkiye Şampiyonası'nın başarıyla tamamlandığını açıkladı. 23-26 Haziran 2026 tarihleri arasında Çanakkale Güzelyalı Milli Takımlar Kamp ve Eğitim Merkezi'nde gerçekleştirilen organizasyon, farklı illerden sporcu ve antrenörlerin katılımıyla gerçekleştirildi.
Kamp süresince sporcular, teknik ve taktik gelişimlerini destekleyen antrenman programlarına katılırken, Türkiye Şampiyonası kapsamında da önemli müsabaka deneyimleri elde etti. Organizasyonun, genç sporcuların performanslarını geliştirmeleri ve üst düzey rekabet ortamına uyum sağlamaları açısından önemli katkılar sunduğu belirtildi.
Yeşil, organizasyonun planlanması ve gerçekleştirilmesinde emeği bulunan Sporcu Eğitim Merkezleri Taekwondo Genel Koordinatörü Mehmet Çekem'e teşekkür ederek, kamp boyunca özveri ve disiplin içerisinde çalışmalarını sürdüren sporcular ile antrenörlerin gösterdiği gayretin Türk taekwondosunun geleceği açısından büyük önem taşıdığını ifade etti. Yeşil, elde edilen kazanımların ve başarıların Türk taekwondosuna değer katmasını temenni etti.




