Kırklareli'nde Şehit Komiser Yardımcısı Selim Sarıkaya Caddesi üzerinde bulunan Kırklareli Sağlık Yerleşkesi'nin önüne birkaç ay önce yeni bir kavşak yapılmıştı. Kavşağın ortasına bugün itibariyle sağlık temalı bir heykel yerleştirildi.

Kadın figürünü yansıtan heykelin bir elinde tıbbın ve sağlığın evrensel sembolü olan kaduşe, diğer elinde ise içinde nabız atışını simgeleyen kalp figürü yer alıyor. Heykel; sağlık çalışanlarını, yaşam mücadelesini ve tıp dünyasını simgeliyor.

Whatsapp Image 2026 06 22 At 12.56.53

Kahvehane müdavimlerine Yargıtay'dan kötü haber
Kahvehane müdavimlerine Yargıtay'dan kötü haber
İçeriği Görüntüle

Kavşakta kaplama ve peyzaj çalışmaları henüz tamamlanmamış olup yakın zamanda kaidenin kaplaması ve çevre düzenlemesinin de bitirilmesiyle kavşağın çok daha görkemli bir görünüme kavuşması bekleniyor.

Tamamlandığında şehrin bu önemli noktasına değer katması ve sağlık çalışanlarına anlamlı bir anıt olarak hizmet etmesi hedefleniyor.

Haber: H. Murat Taner

Muhabir: Hacı Murat Taner