TSD Kırklareli Şubesi’nde Kurban Bayramı dolayısıyla bayramlaşma programı gerçekleştirildi. Dernek bürosunda düzenlenen programa dernek üyeleri katılırken, bayramın manevi atmosferi hep birlikte paylaşıldı. Samimi ortamda gerçekleşen programda karşılıklı bayram tebriğinde bulunuldu.

Bayramlaşma programına katılım sağlayan Kırklareli Kent Konseyi Başkanı Abdullah Mutluer ve beraberindeki misafirler de üyelerle bir araya geldi. Program boyunca birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları ön plana çıkarken, üyeler arasında sohbetler gerçekleştirildi.

Anma Programı Düzenlendi
Anma Programı Düzenlendi
İçeriği Görüntüle

TSD Kırklareli Şubesi tarafından yapılan açıklamada, bayramlaşma programına katılan üyelere ve davetlilere teşekkür edildi. Dernek yönetimi, bayramların toplumsal dayanışmayı güçlendiren önemli günler olduğuna vurgu yaparak tüm vatandaşların Kurban Bayramı’nı kutladı.

Kaynak: Haber Merkezi