Kaynarca Belediye Başkanı Neşe Çevikbaş, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen aşure ikramı programında hemşehrileriyle bir araya geldi. Kaynarca Belediyesi tarafından organize edilen etkinlikte vatandaşlara aşure ikram edilirken, program yoğun katılımla gerçekleştirildi. Etkinlikte Muharrem ayının manevi atmosferi birlik, beraberlik ve paylaşma duyguları eşliğinde yaşandı.

Başkan Çevikbaş, düzenlenen programda vatandaşlarla sohbet ederek Muharrem ayının bereketini ve toplumsal dayanışma kültürünü birlikte yaşamanın önemine dikkat çekti. Aşure ikramına katılım sağlayan tüm hemşehrilerine teşekkür eden Başkan Çevikbaş, bu tür geleneklerin toplumun ortak değerlerini güçlendirdiğini ifade etti.

Pehlivanköy’de Öğrenciler Karne Sevinci Yaşadı
Pehlivanköy’de Öğrenciler Karne Sevinci Yaşadı
İçeriği Görüntüle

Kaynarca Belediyesi’nin düzenlediği etkinliğin, paylaşma kültürünün gelecek nesillere aktarılması açısından önemli olduğunu belirten Başkan Çevikbaş, Muharrem ayının hayırlara vesile olmasını dileyerek programın birlik ve beraberlik içerisinde tamamlandığını ifade etti.

Kaynak: Haber Merkezi