Evrensekiz Belediye Başkanı Birol Özbay, Evrensekiz Ortaokulu 8. sınıf öğrencileri için düzenlenen mezuniyet törenine katılarak öğrencilerin mezuniyet heyecanına ortak oldu. Eğitim hayatlarının önemli bir dönemini başarıyla tamamlayan öğrencilerle bir araya gelen Başkan Özbay, mezun olan tüm öğrencileri tebrik ederek bundan sonraki eğitim hayatlarında başarılar diledi.
Başkan Özbay, mezuniyetin öğrenciler için yeni bir eğitim yolculuğunun başlangıcı olduğunu belirterek, gençlerin azim ve kararlılıkla hedeflerine ulaşacaklarına inandığını ifade etti. Öğrencilerin gelecekte ülkeye ve topluma önemli katkılar sunacak bireyler olarak yetişmelerini temenni eden Başkan Özbay, başarılarının artarak devam etmesini diledi.
Mezuniyet programında emeği geçen öğretmenlere ve öğrencilerin eğitim süreçlerinde büyük fedakârlık gösteren ailelere de teşekkür eden Başkan Özbay, geleceğin teminatı olan gençlerin sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir yaşam sürmeleri temennisinde bulundu. Evrensekiz Belediyesi de tüm mezun öğrencileri kutlayarak yeni eğitim hayatlarında başarı dileklerini paylaştı.





