Babaeski Devlet Hastanesi, bünyesinde düzenlenen Diyabet Okulu eğitim programını başarıyla tamamlayan katılımcıları tebrik etti. Diyabet hastalarının hastalık yönetimi konusunda bilinçlenmesini amaçlayan eğitim programı sonunda katılımcılar mezuniyet sevincini yaşadı.
Eğitim süresince katılımcılara diyabetin doğru yönetimi, sağlıklı beslenme, düzenli egzersiz, ilaç kullanımı ve yaşam tarzı değişiklikleri konusunda kapsamlı bilgiler aktarıldı. Program sayesinde katılımcıların diyabet konusunda bilgi ve farkındalık düzeylerinin artırılması hedeflenirken, sağlıklı yaşam alışkanlıklarının desteklenmesine katkı sağlandı.
Hastane yönetimi, eğitim programına katkı sunan sağlık çalışanlarına teşekkür ederek Diyabet Okulu’ndan mezun olan tüm katılımcılara sağlıklı ve mutlu bir yaşam temennisinde bulundu. Diyabetle mücadelede bilinçli bireylerin önemine dikkat çekilen açıklamada, benzer eğitim çalışmalarının sürdürüleceği ifade edildi.




